Retourneren

Wil je een artikel retourneren? Dat is geen probleem! Op deze pagina worden al je vragen over retourneren beantwoordt.

Veelgestelde vragen

Stap 1: Retour aanmelden
Dit kun je doen per e-mail. Vermeld in deze mail jouw ordernummer, naam, adresgegevens en welke product(en) je wilt retourneren.

Stap 2: Stuur het pakket terug 
Stuur het pakket naar ons terug via een transportbedrijf naar keuze of neem contact met ons op. Grote en zware pakketten kunnen meestal niet via een regulier servicepunt geretourneerd worden. Wel kunnen wij een afhaalopdracht voor je inplannen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Stap 3: Je geld wordt teruggestort
Het geld wordt teruggestort binnen 14 dagen nadat wij het product hebben gecontroleerd.

  • Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
  • Meld de retourzending per e-mail, via info@sfeerhaarden.nl, binnen 14 dagen na ontvangst. Na aanmelding heb nogmaals je 14 dagen om je product retour te sturen. We betalen je dan het orderbedrag inclusief verzendkosten terug.
  • Stuur het product met alle geleverde toebehoren - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons terug. 
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Lees meer over het herroepingsrecht in onze algemene voorwaarden.

Na melding van de retourzending heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. 

Nee, de kosten voor het retourneren van je pakket zijn voor eigen rekening. Ook wanneer wij een afhaalopdracht inplannen. 

Dat vinden wij heel vervelend. Stuur ons binnen 5 werkdagen een e-mail met foto’s van het beschadigde product en de verpakking naar info@sfeerhaarden.nl. We beoordelen de situatie en nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

Dat is uiteraard erg vervelend. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en stuur duidelijke foto’s van de levering mee, inclusief een beschrijving van wat er mis is gegaan. We zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt. Let op: gebruik het verkeerd geleverde artikel niet!

Dit kan alleen in onze showroom in Kampen. Neem vooraf wel even contact met ons op.

Tijdens deze termijn vragen we zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal je het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Black Friday Sale
5% extra korting op alles met de code: BLACK5