Bezorging

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over je bestelling en de verzending. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Binnen NL bezorgen wij gratis, voor bezorging in België rekenen wijn €50,-.

Een pakket dat zwaarder is dan 31,5 kilo, wordt via een palletzending verzonden. Dit betekent dat het product op pallets vervoerd wordt omdat het te zwaar is om met de pakketdienst te verzenden. 

De chauffeur brengt de haard niet bij jou naar binnen. De spullen worden meestal voor de deur of rondom jouw woning uitgeladen, daar waar de pelletwagen kan komen. Misschien heb je die dag dus een paar extra handen nodig om alles naar binnen te dragen.

In de meeste gevallen worden de haarden geleverd door ons transportbedrijf Hoekstra. Je ontvangt van Hoekstra: 

  1. Dag voor levering een e-mail met tijdsvak waarin ze langskomen.
  2. Op de vroege ochtend van de afleverdag een gegarandeerd aflevertijdstip met een marge van 2 uur.
  3. Een half uur voor aankomst sturen ze nog een SMS.

Ja, dat kan. Dit kun je aangeven wanneer je het bestelproces doorloopt. Haal dan het vinkje weg bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ en vul een ander bezorgadres in.

Dit is niet gebruikelijk, omdat wij de producten niet op onze vestiging, maar bij de leverancier of het transportbedrijf op voorraad hebben liggen. Mocht je de bestelling wel zelf op willen halen, neem dan even contact met ons op. 

Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mail ons een foto van het beschadigde product en van de beschadigde verpakking naar info@sfeerhaarden.nl. Dan gaan wij op zoek naar een passende oplossing. We zullen de foto’s bekijken en reageren dan zo snel mogelijk op jouw e-mail.

Heb je bevesting ontvangen van de levering, maar heb jij jouw bestelling niet ontvangen? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen per e-mail of telefoon.

Neem in dit geval direct contact met ons op per e-mail of telefoon. Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat je bestelling compleet is.

Ja, dat is mogelijk zolang de bezorger nog niet onderweg is! Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, uiterlijk een dag voor aflevering.