Hier vind je op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van je bestelling.
Veel gestelde vragen
Is mijn product op voorraad?
De meeste producten worden binnen twee weken geleverd. Is een product op voorraad, dan is de levertijd meestal 2 tot 3 werkdagen. Wil je de exacte levertijd weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
Ja, dit kan! Ook voor grotere aantallen bestel je eenvoudig en snel bij Sfeerhaarden.nl. Vul ons contactformulier in voor een vrijblijvende offerte. Je ontvangt uiteraard een gespecificeerde factuur inclusief BTW.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling alleen annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Is de bestelling al onderweg? Dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Bekijk hier de meest gestelde vragen wat betreft het retourneren.
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Bestellingen worden bezorgd. Ophalen mag, maar dit is niet goedkoper. Als je de bestelling wilt ophalen kun je het beste even contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Dit omdat wij niet standaard alle modellen op voorraad hebben staan.
Waar is mijn bestelling?
Een track & trace is alleen beschikbaar bij BonFeu-modellen.
Onze andere modellen worden in de meeste gevallen afgeleverd door transportbedrijf Hoekstra. Zij gaan als volgend te werk:
- Dag voor levering e-mail met tijdsvak waarin ze langskomen.
- Op de vroege ochtend van de afleverdag een gegarandeerd aflevertijdstip met een marge van 2 uur.
- Een half uur voor aankomst sturen ze nog een SMS.